REGULAMIN
Ceny
Wszystkie ceny zawierają podatek VAT.
Metody płatności
Karta debetowa / kredytowa (VISA, MasterCard, American Express)
We współpracy z systemem płatności Nets - wiodącą firmą obsługującą płatności kartą w Skandynawii - wszystkie transakcje przeprowadzane są przy użyciu nowego standardu zabezpieczeń 3D-Secure. Wszystkie informacje są szyfrowane za pomocą SSL - 128 bitów i są w 100% bezpieczne. Pieniądze są blokowane na koncie w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.
Karta debetowa / kredytowa (Switch, Maestro i Solo)
Jeśli używasz kart Switch, Maestro lub Solo, możesz łatwo robić zakupy w Trendcarpet. Wybierając PayPal jako opcję płatności, zostaniesz przekierowywany bezpiecznie do okna płatności. Kliknij „kontynuuj”, po lewej stronie, a przejdziesz do opcji banku i karty kredytowej na stronie PayPal. Zaznacz kartę, z której chcesz skorzystać i wprowadź swoje dane. System PayPal zapewnia 100% bezpieczeństwo Twoich danych osobowych, a płatność dokonywana jest na nasze konto PayPal w momencie, gdy kończysz płatność.
PayPal
Obecnie PayPal posiada ponad 150 milionów użytkowników i jeśli jesteś jednym z nich, możesz robić zakupy za pomocą konta PayPal. Wybierając PayPal jako opcję płatności w kasie, zostaniesz bezpiecznie przekierowany do okna płatności PayPal. Jeśli nie masz konta PayPal, ale chcesz je założyć, możesz przeczytać więcej na www.paypal.com.
Dotpay
Dostawa (bezpłatna wysyłka na terenie UE)
DHL - standardowa dostawa na terenie Polski
Darmowa wysyłka na terenie UE.
Standardowe paczki dostarczane są w dni robocze w godzinach od 9.00 do 18.00.
Dostawa na wskazany adres lub do najbliższego punktu odbioru DPD.
Czas dostawy 2-3 dni robocze.
Zwrot (bezpłatne zwroty w obrębie UE)
Wysyłając dywan, najpierw musisz skontaktować się z nami, aby otrzymać e-mail z potwierdzeniem zwrotu. Obowiązkiem kupującego jest, aby dywan dotarł w nienaruszonym stanie. Upewnij się, że dywan został prawidłowo zapakowany.
Ponosimy wszystkie koszty wysyłki zwrotnej za pomocą naszych etykiet wysyłkowych. Naszym celem jest, aby wszyscy nasi klienci byli całkowicie zadowoleni z dywanów, które zamówili w naszym sklepie. Zapewniamy bezpieczną wysyłkę zwrotną przez DHL.
Po dokonaniu zwrotu, pieniądze zostaną przelane na konto bankowe lub na kartę, z której nastąpiła płatność.
Darmowy zwrot w ciągu 14 dni
Jako osoba prywatna (nie firma) masz 14 dni na zwrot produktu i otrzymanie zwrotu pieniędzy. Możesz zwrócić dywan w ciągu 14 dni i otrzymać zwrot pieniędzy. Musisz spakować dywan w taki sam sposób jak był zapakowany przy dostawie. Bardziej szczegółowe informacje można znaleźć w sekcji „Zwroty”. Oferujemy bezpłatną wysyłkę zwrotną wszystkich zamówień na terenie Polski, aby nasi klienci byli w 100% zadowoleni z zakupu. Bardziej szczegółowe informacje można znaleźć w sekcji „Zwroty”.
Szczegółowe dane kontaktowe
CAMA-GRUPPEN AB, EXPORTGATAN 28, SE-422 46 HISINGS BACKA, SZWECJA. TELEFON: +44 20 3868 2569. Od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-15:00. Kontakt: Biuro obsługi klienta. NUMER IDENTYFIKACJI FIRMY 556768-1035. NUMER VAT: SE556768103501.
Pytania
Czekamy na pytania i uwagi dotyczące naszej polityki prywatności. Zapraszamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta pod za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego.